Bellas dop

I söndags hade vi dop för gumman nu fick hon namnet Bella Mathilda Wall Vallerström :) Långt och fint <3
Ialla fall dopet var super mysigt och våra närmsta vänner och familj kom till Risön för att fira med oss, eftersom att vädret var på topp så hade vi själva dopet utomhus och sedan var vi inne och fikade och öppnade presenter.
Jag vill tacka för alla fina gåvor som gumman har fått super snällt ( ska visa i ett annat inlägg )
 
Gumman somnade efter halva dopet så när prästen Kerstin skulle stoppa vattnet på huvudet så sov hon stackaren som blev väckt av att hon blev blöt ;) Men inga sura miner våran tjej var super duktig :)
Jag har massvis med foton från dopet dock ser man ju ut som en kossa fy alltså vilken hållning jag har det märks verkligen när man inte är beredd att man blir fotat.. Usch måste ta mig till gymmet och träna upp min rygg igen så man inte ser ut som en säck.. Ja vad det nu hade med dopet att göra..
 
Iallafall så var det super trevlig dock fikade inte folk som vi hade väntat vi hade gjort 4st tårtor och en jävla massa fika tur att våran frys har gapat tomt så då fick jag fylla upp den i stället ;)
 
Nu till alla bilder lägger ut mer på FB så ni som är vän med mig kan se dom där.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Äntligen.
Tur med vädret hade ni :)
Fina bilder

Kram

2012-06-27 @ 17:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0