Matstol

Nu har jag hittat den perfekta matstolen, tyvärr är det bara ett litet problem, stolens säljs i Helsingfros eller i Norge.. Och ja man kan beställa den från USA men då blir det frakt och tull på priset så stolen som kostar annars ca 1800kr hamnar ju upp åt 3000-4000kr med tull och frakt.. Lite svidigt kanske men åh den är så perfekt !
Både jag och Micke satt och försökte hitta den på någon annan sida igår men vi lyckades inget vidare så jag ska prova kolla lite till i veckan så kanske jag får denna, annars får jag forsätta att leta efter en matstol åt gumman :)

Prima Pappa High Chair

Den finns i olika färger beroende på från vilken sida man beställer, den i vitt / beige är från mamas & papas och den i rosa finns på ebay.


Har någon några tips, mina krav är att den skall ha mat bord som går att ta lös, hål för mugg i matbordet, höj och sänkbar, vickbar dyna så barnet kan halv ligga vid matning, + i kanten om den går att fälla ihop.
Kommentera gärna :)

Kommentarer
Postat av: Josefina - Mamma till Linnea <3

Jag varmt rekomendera denna(bloom baby fresco)/googla på den/ stol, dock kan det vara lite problem för barnet att kliva upp på stolen själv då fotstödet är så litet.. :/

2012-06-11 @ 15:16:27
Postat av: Anne-Lie

Ja den har jag också tittat på :)

Kan vara ett alternativ också :)

2012-06-11 @ 16:13:33
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0