Midsommar

I år är det andra året på rad som jag är nykter på midsommar, förra året var jag gravid och i år ammar jag :) Men mig gör det ingenting, jag har inte alls samma sug efter alkohol som jag hade förr i tiden då man i praktiken nästan var en alkis.. Ja i alla fall iår skall vi fira en klassisk midsommar, det har vi aldrig gjort :)
 
Jag ringde mamma tidigare idag och sa att jag beställer en midsommarkrans i storlek 42cm ( en åt Bella ) och då svarade hon att vi alla skall göra kransar iår eftersom att Antons (min bror / in förlovade bror ) flickvän Mindy är här och hon bor annars i Kina och har aldrig firat en svensk midsommar så vi ska slå på stort med kransar och midsommar stång och ja rubbet :) Detta tror jag blir riktigt roligt faktiskt :)
 
Så idag blir vi och firar midsommar hos min mamma och i morgon ska vi åka till min pappa och firar midsommar där och på Söndag är det dop för Bella så vi har fullt upp hela helgen, hoppas att det är sol hela helgen :)
 
-Midsommar 2010
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0