Cdon leverans

Vilka muppar posten är... Lämnar mitt paket med serier för 1000kr i brevlådan på kärleksstigen, alltså denna gata är riktigt trafikerad samt är det en hel del gålister som går förbi här. hehe visst är mitt ord gålister kul ;)
Nej men tur hade jag att ingen tog det för det var i lådan  nästan 4h. På köpmanna lämnade dom alltid mina paket bakom dörren men då visste dom alltid att jag tog det samma dag, ibland länade dom även mina Nelly paket åt mig direkt i handen när jag gick mot huset :) good times alltså alla Nelly paket :)


Bra jobbat !

Detta fick jag i alla fall.

One tree hill säsong 4,5,6 och 8 Dom andra har jag samt sista Harry potter filmen.
Föövrigt nördar jag serier när Micke är borta på två och en halv dag har jag set 17 avsnitt. =NÖRD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0