Det gick som det gick

Bella sov hela natten fast med mat pauser, dock sov jag knappt en blund, vete tusan varför jag inte kunde somna tror att det berode på att jag hade ställt mig in på att vara vaken hela natten lång. ?
Ja från fyra tiden ville iallafall inte Bella ligga själv utan vaknade så fort jag lade ned hon i sängen så från fyra tiden har hon sovit på mig fast med en filt emellan oss två :) Hon har så mycket värme utslag så jag vill inte riktigt ha direkt hudkontakt med hon så att det blir värre.. : /
Men nu är vi i alla fall pigga och glada det blev att sova fram til tio tiden och efter det har jag vädrat alla sängkläder och bäddat rent samt bytt gardiner i sovrummet, nu tänkte jag föra över alla bilder till den externa hårddisken och sen ska jag dammtorka huset så att jag under helgen ( förhoppningsvis ) skall få händerna fria till att dammsuga och vaska.

Sen hade jag även tänkt duscha Silver och mig samt bada Bella.
Trevlig fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0