-3kg

Ja nu är det 2kg kvar så ligger jag på 60 sträcket och nöjer mig för ett tag, jag har inte gjort någonting för att gå ned. Sen jag skrev inlägget i bloggen så har jag varit på ett tio tal promenader och gjort mag träning en gång ätit godis och flott varje dag :)
Fyy vad jag är lat, igår skulle jag ut och springa och var taggad som tusan dock kom allting i vägen så det blev ingen springtur, fast tidigare på dagen så var jag på en kortare prommis så jag satt inte bara på häcken..
Fast jag är rätt nöjd att jag inte behöver göra några större ansträngningar för att gå ned i vikt.

För er som inte har provat så har jag ett tips Reebok Easytone fy vilka skor man känner riktigt hur det tar på baksida vader och lår när man promenerar mot för andra skor som man endast känner i framsida lår. Dock trimmar inte promenader min häck någonting så jag behöver springa lite och kanske göra några utfall för att få tillbaka min tighta häck ;) Springa behöver jag för psykets skull jag är inte mig själv om jag inte får flåsa ihjäl mig ( nästan springa tills jag spyr ) åh det är en sådan härlig känsla♥ :) hihi

Nej men två kilo på en månda borde inte vara några problem :)

Här var jag ännu smal i ansiktet och gravid i vecka 20 :) Jag tror jag vägde runt 64kg här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0