3års dag

Idag firar jag och Micke tre år ihop. Idag har vi officiellt varit ett par i tre år fast vi har dejat längre en så.
Shit vad tiden rusar iväg inte kan jag tro att det är tre år sedan som vi gick ut med att vi var tillsammans och att det har gått tre år sedan jag träffade honom : ) Ja herre gud !
Men jag är då lika kär nu som då ♥

Så vad har vi hunnit med då ?

Varit utomlands 3 gånger, Ägt 6 bilar, flyttat 4 gånger ( Micke 3 eller egentligen fyra ), köpt hus, varit på road trips, legat ?, 200 hårfärger, några bråk, flera underbara morgonar ihop och lika många kvällar, några sjukhus besök, flera roliga utekvällar, skaffat hund ♥, fängelsevistelse, fixat körkort ( jag ), bytt jobb ( båda två ), blivit på smällen ( jag ) fött en underbar dotter ( ja inte var det Micke som födde ), bildat familj ♥, planerat framtiden ihop ja och nu väntas bara giftemål och två grå håriga som sitter på verandan och håller hand ♥

Jag kärlekar dig i massor Mikael Wallerström ♥ Du är mitt allt :)


Tänk vilka kläppar ;D

På väg hem från Turkiet 2009

Någon gång år 10

Detta är kärlek ♥

I Thailand 2010
På väg hem från Turkiet 2011

Gravid 2011
Familjen 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0