Jeans Jeans Jeans


Inte så fläskig iaf ;) haha

Jag har gett upp att mina höfter kommer gå ihop nå mera så jag får nöja mig med storlek 29 i jeans som det är på dessa, jag pressade mig i mina vanliga 27or förra veckan och jag fick även in mig i mina tightaste jeans  dock var det inte alls skönt att ha ett sådan tryck på höfterna hela tiden.. Jag tror ialla fall inte att jag kommer gå ihop något mer över höfterna så det är dags att börja fylla en ny jeans garderob.
Tjockis jeansen som jag köpte på Cubus för tre veckor sedan sitter faktiskt inte alls bra dom är riktigt stora och går ut sig på en gång, kanske jag skulle ha lyssnat på Micke och tagit en storlek mindre så hade jag kunnat använda dom utan att dom hänger. Ja så dom blir det väl att kassera snart eller efter jag har investerat i några till par jeans.

Nej men jag måste ha kvar alla jeansen som jag har sedan tidigare för man vet ju aldrig  :) Haha håller hoppet uppe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0