Jeans

Jahapp jeansen som jag köpte från Gina tricot med slitningarna har nu blivit på tok för stora.
Samma gäller med Jeansen från Cubus, Båda är tvättade en gång och sitter inte alls bra fast dom är tvättade.. Så jag tänkte nu ta och sälja dom iaf dom från Gina tricot samt några andra byxor.
Vete tusan om någon här är intresserad annars lägger jag ut dom på någon köp och sälj på facebook.

Nej men mindre sexigt är det att ha jeans som hänger bakom röven, detta gör ju bara att man ser större ut en vad man är..


Alltså dom är sjukt snygga men jag klarar inte av hänget så för köpa mig ett par nya i 28 eller kanske lika gärna köper 27 och väntar tills jag tar mig i dom.. På dessa är det 29 jag köpte dom för att 28 var så tight i midjan, kanske att jag ska mäta och se om jag har gått ned någonting det är ju ändå nästan två månader sedan jag mätte mig.

På bilderna är byxorna även ny tvättade och då ska dom ju sitta riktigt tight vilket dom inte riktigt gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0