-

Nu har snuttan sovit i en timme så jag har hunnit varva ned lite och tittar samtidigt på tvn på Twilight tänkte dra ett maraton i helgen så jag har sett dom innan bion : ) Nog för att jag såg dom för bara någon vecka sedan men ja dom är så bra så jag kan inte hålla mig : )
 
I morgon är det inplanerat mamma träff hos Jenny och på Torsdag är det babysim samt att jag ska hämta en hylla och pappa Micke kommer hem.
På fredag ska vi på bvc så bella får vaccin innan vi ska till thailand samt att dom ska väga hon då så tänkte dra ett 9 månaders inlägg då om utveckling m.m
 
Annars i helgen är det inte så mycket planera farsdag på söndag så ska försöka hitta en present åt pappa micke och ja min pappa också : )
 
Igår hade vi besök av min syster och jaana vi hann dricka några koppar kaffe och surra på alltid trevligt med besök :)
 
Jag har tänkt åka och shoppa lite nya underkläder när mina bröst har gått tillbaka till vanlig storlek igen eller ja när dom inte är sprängfulla med mjölk ännu är dom stenhårda knutiga och gör svinont men ja efter en vecka kanske det har lugnat sig lite så på något tag tänkte jag ta mig en luleå sväng och shoppa lite :)
 
Sen behöver jag handla lite till bellas rum så ska gå igenom jollyroom för hundrade gången och denna gång skicka iväg min beställning men ska roa mig med det i morgon kväll.
 
 
Jag har fått världens julstämning så jag är super sugen på att redan dra fram allt julpynt men ja vad ska folk säga med julstjärnor första veckan i November ?? hehe
Men jag vill att snuttan ska hinna få se lite julsaker också eftersom att vi är borta i två veckor så blir det inte så mycket julpynt hon hinner se här hemma eftersom att jag har för vana att riva ned julen några dagar efter julafton så ja då vill jag ha upp den i tid ;)
 
Jag behöver ändå mer julpynt nu när vi har lite mer fönster än förut så även det måste jag ta mig tid att kolla upp allt som behövs : ) Åhh i år gillar jag julen ! LÄNGTAR
 
Nå men kanske att jag ska borsta tänderna nu då har tre avsnitt kvar av Private practice innan jag är i kapp med avsnittet som släps just nu i usa, hm så måste hitta en ny serie att nörda igenom nu :)
 
XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0