Fredag

Jaha tröttheten sitter i men ja det går över om snön skulle komma någon gång ??
 
Idag har vi ätit frulle hemma hos Maria och Johan smörgåstårta och avslut med marängtårta himla gott !
Jag blev mätt som en gris !
 
Sen åkte vi hem då b blev trött så vi lät hon sova i bilen och vi körde runt samhället Micke stannade i bilen och jag kollade in fyndis och återvinningen inga fynd idag inte :(
 
Sen var det gnäll från alla på jobbet så direkt gumman vaknade dumpade vi Micke hemma och gasade till Silja sista gången vi var dit idag, trot inte det blir någon mer gång eftersom dom flesta slutar inom två vecko :/
Sad usch nu känns det på riktigt att man inte har alla vänner under samma tak något mera, så nu är det bara börja ha dejt ofta !
 
Efter två timmar på Silja Bella mest med tant jossan så åkte vi hem då det vankades middag och sedan har vi börjat fixa julen här hemma.
Det saknas lite saker nu när man har hus så kanske att vi åker till Happis eller luleå under nästa vecka..
Ja om jag orkar !
 
Jag har spanat in en ny bärsele som jag vill ha så måste nog beställa en åt mig i julklapp :)Thihi !
Nå ska vara lite social nu
 
Puss !
 
 
Imorgon bitt ska jag baka lussekatter !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0