Hasar

- När man tar sig fram själv är det mycket lättare att få tag i Silvers go ben ;)
 
I torsdags lärde sig Bella att hasa, hon började på måndagen att trycka upp rumpan lite mer som i krypställning och sedan gjorde hon det på onsdag igen och jag insåg att hon kanske visst börjar krypa innan hon börjar gå ( jag har fått för mig att hon inte alls kommer att krypa )
 
Och på Torsdag låg vi i hennes tält i sovrummet och hon försökte ta sig över mig till Silver och jag hjälpte till lite med att putta hon under rumpan och efter det la jag hon på golvet och hon började hasa så jag kutade och hämtade kameran så jag skulle få det på film : ) Super duktig !
 
Så när pappa kom hem en timme senare stylade vi lite och visade vad hon kunde och ja det gick riktigt fort från första hasningen tills hon tar sig igenom hela huset, så ja nu kommer det inte vara en lugn stund något mer när snokki är vaken :)
 
Hon började hasa den 01.11.2012 nästan 9 månader  :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0