Lång page med mittbena

Idag blev det en ny frisyr, eller ja jag behöll min page bara att jag toppade till den samt klippte rakare bakom nacken ( tidigare var det mer u format ) dock hon som klippte mig sist var nog lite sneöggd för håret var jätte jätte snett, jag tyckte det när jag just hade klippt mig men tänkte inte nå vidare på det men ja det märktes idag att det var snett.
 
Jag hade tänkt få mig en rakpage vid nästa klippning och för att det inte ska bli så himla kort bestämde Moa att vi klipper det bara lite rakare i nacken och låter det växa ut, men ja nu ska jag börja gå till frissan var tredje månad kanske inte ja inte åtta månader som det har gått denna gång ;)
 
Jag är i alla fall super nöjd och ja skillnaden blev kanske inte så stor förutom att jag har mittbena i stället för snelugg ( och en jävla utväxt mitt hår växer som ogräs ) men ja frächare ( stavning ) blev mitt tuggummihår i alla fall :)
 
Jag rekomenderar verkligen er kalixbor att gå till Moa, hon håller precis på att öppna sin salong efter köpmannagatan i gamla inredningsbutiken är den super duktigt är hon ! :)
 
Till bilderna före bilderna är åt vänster efter åt höger :)
 
Kort lugg eller hur ? Innan jag klippte mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0