Måndag

Usch så sjukt trött jag var i morse vi låg i sängen till elva snåret då hade vi hunnit titta lite på tv busa och Bella hade hunnit ta sig en till nap !
 
Vid ett tiden kom Hanna och Ludde förbi så kul att träffa henne :) Efter ca fyra timmar och massa surr så åkte dom vidare och jag kastade i mig och Bella någon middag.
Sen har Bella hunnit ta ett bad och morbror Björn har varit förbi och läst för Bella och busat med hon medans jag fixade tvätten.
Gumman har sovit sedan 20.40 så nu är det dags för mig att slå igång slutet av SATC2  och sedan börja se Hart of Dixie och somna i tid.
 
Får se vad vi hittar på i morgon för kul :)
Bus ungen i badet tidigare i kväll <3
 
MYS Bella har börjat lägga sig på mig när hon sover på natten himla mysigt när hon lägger upp huvudet på mitt bröst <3 och när det blir för varmt lägger hon sig vanligt i sängen igen och efter trettio min är hon uppe på bröstet igen go ungen min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0