Måndag

Idag har vi varit och busat hemma hos Madde med henne och Tindra, alltid lika trevligt att träffas !
Efter två timmar där åkte vi hem och b var utmattad och somnade i bilen sov fast jag bar in hon och klädde av hon lite halft ! Det måste vara himla jobbigt att träffa andra bebisar ♥
 
Trött tjej :)
 
Sen har vi bara varit hemma och busat lite Bella har börjat bli lite varm så tror att febern är på gång efter vaccinet i torsdags så vi får väl se om hon blir prickikorv om några dagar eller inte :/
Håller tummarna att hon slipper feber och annat men ja vi får helt enkelt se :)
 
I kväll har Bella varit riktigt svår sövd ( vilket hon aldrig brukar vara med mig ) efter 1.5dl gröt och 60 välling blev hon för mätt och spydde direkt jag lämnade sovrummet så bara upp och tvätta, sen somnade hon efter fem minuter men har vaknat hela tiden och satt sig upp i sängen och lutat sig mot våra "rasskydd" så har hon hållit på i en timme nu : / Så jag har fått gå in och flytta ned hon hela tiden trött som tusan har hon varit men har inte riktigt kunnat slappna av, men nu verkar hon ha somnat iallafall :)
Jag gjorde en ny portion med välling och hon drack 70ml så hon var väl hungrig ändå fast hon fick spy för att hon var mätt hehe
 
Vi hade tänkt sluta med kvälls vällingen insåg nyss att den är bara onödig då hon knapp äter något då man i stället kan öka på gröten men börjar inse att det inte alls går utan vällingen för ja hon verkar inte riktigt kunna somna ( har varit samma när hon har ätit typ 20ml att hon vaknar efter en halvtimme och vill ha mera ) Så vi får väl försöka ge gröten tidigare på kvällen i stället :)
 
Oh jag själv är super trött i kväll men kan ju inte somna innan snutt har somnat själv så ska nu gå och lägga med i sängen med hon och slå i gång Under toscanas sol och somna tidigt, i morgon har jag bokat in klipptid så Maria ska komma och vara " barnvakt " ja kan inte kalla det barnvakt eftersom att hon ska med till frissan ; ) Ja om inte bella är super trött eftersom att klipptiden är då hon ska sova då lämnar jag dom hemma :) Ja men det ser vi ju ! Måste googla lite bilder på hur jag vill klippa mig också !
 
Men ja nu dags för kvällsis och sen bums att krypa ned vid hjärtat <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0