Monday

Idag har vi busat med Madde och Tindra !
Dom kom hit under sin promenad och stannade i ca två timmar, jag och Madde hann fika och surra och barnen lekte ja lite i alla fall med varandra.
 
Bella sov vägrade på dagen så hon fick skippa en sovning och i stället somnade hon tidigare för natten klockan 20.10 har hon somnat idag och vanligtvis brukar det vara vid 20.30-21.00 som hon somnar av sig själv.
Jag har nu under den senaste timman suttit och bloggat och nu tänkte jag kasta in handduken och lägga mig och se Hart of Dixie och trycka 500g glass Citron lakris från sia ! MUMS och snoosa på min bebis <3
 
Jag har även hunnit kasta upp det lilla julpyntet vi har nu under helgen och idag fixade jag lite i köket så till helgen ska vi på shopping tur för julpynt och ja det sista inför Thai !
I morgon ska mamma komma hit och busa med Bella medans jag ska strycka dom få julgardinerna jag har ( egentligen hatar jag julgardiner men ja det är inte så mycket julkänsla ännu i huset så jag måste kasta upp dom ändå )
Så ja i morgon blir det mer juligt här hemma iallafall !
 
I morgon står även mamma träff på planeringen så bäst att vi är utvilade för massvis med surr och ja lite bus ska vi hinna med :)
 
 
Natti <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0