Resume

Onsdag :
 
Vi vaknade vid tio tiden och hade planerat in att fara på stan med Maria vid tolv ( trodde jag ) Maria ringde just över tio och sa att hon kommer just innan elva, jag gick och lulla runt tills jag insåg kvart över tio att jag har en del att hinna med så på 30 minuter hann jag, duscha raka mig tvätta håret, föna håret, sminka mig, mata Bella, tvätta av Bella och klä på hon, byta bajsblöja, klä på mig, fixa till vagnen, äta frukost, packa och fixa skötväskan, svara på 5 sms Ja det var väl det men jag han en hel del saker !
 
Väl när Maria kom så knatade hon jag Emma, Bella, Sandra, Nova och Sanna på stan ungarna åkte i vagnarna och vi kikade in Chili, Team sportia och Kids and teens sedan gick jag och Sandra hem igen och Maria och Sanna tog bil.
 
Väl hemma så gick jag mest och väntade in att filmen skulle börja mamma kom vid sex tiden så vi hann surra lite innan vi gasade till bion.
Hemma hade det gått bra med B hon somnade galant med mormor :)
 
Morgon mys <3
 
Torsdag :
 
Uppstigning vid nio tiden, på morgonen kom vi på att vi ville ha besök så flirtade hit Madde och Tindra och dom kom vid tolv tiden, surr och bus i nästan tre timmar innan dom knatade hem igen och jag kastade B i säng.
Lite stress blev det eftersom att Bella ännu sov kl 15.00 och vi skulle vara i vattnet på badhuset kl 15.30 så 5över väckte jag Bella och kastade i hon lite mellis och gasade iväg till SPH framme fem i halv fyra då vi egentligen brukar vara nere i vattnet och göra oss redo som tur var så hjälpte Pernilla till med Bella så jag bytte om och Pernilla fixade B så ja vi hann i tid ! :)
 
Babysimen var super rolig barnen fick flyta på ens rygg ( haha innan man fick över dom ) och flyta i simring, hälla vatten över dom, lite allmänt bus, träna på att flyta själva med att man endast höll runt höfterna och Bella var super duktig ! Lill fisken <3
 
När vi kom hem efter badet så var pappa Micke hemma b var överlycklig av att se Micke så det blev lite bus och så !
Jag och Frida kom på under dagen att vi skulle gå på Twilight igen så utan biljett köade vi och fick dom två sista platserna :) Micke var hemma med Bella medans jag dregglade över Edward ♥
När jag kom hem tittade vi på nyaste SOA och bumsade i säng helt utslagna :)
Bus tjejerna <3
 
Fredag :
 
Igår stack vi till Luleå, julpynts shopping stod på mitt schema men jag kom inte hem med en enda pinal !!!
Vi åkte först och hälsade på hos Linus så det tog två timmar av dagen och sedan gasade vi till storheden och kollade inte lite leksaker, Bella fick sig en ny fisher price leksak och Emma fick sig en julklapp.
Sen blev det middag på Coop restaurangen super bra mat ju !!
Och efter det present shopping åt Maria, sen snabb kollade vi in Kappahl H&M och Lindex och ja då hade B varit vaken i fyra timmar så vi hann in tre metar på Rusta innan hon satte ned lillfoten och sa nu jävlar ska jag sova så då bestämde vi oss för att åka hem i stället för ja vi hade ju varit borta i nästan sex timmar.
 
Så jag missade allt julpynt som jag skulle ha :/ Men ja det ryktas om att vi ska till Luleå i morgon igen ? ; )hehe
 
Hemma hade vi Kenny på besök och Helena så det fyllde vi kvällen med :)
 
Lördag :
 
Idag har Micke varit och renoverat i Mammas stuga och jag och Bella har haft tjej dag med Elin och Carro underbart att få vara med bästa tjejerna ja vi har surrat om allt som finns att prata om ♥
Klant Micke har sabbat min telefon ( eller ja hans som han har fått av mig ) så vi måste åka och köpa en ny åt honom, han tänkte kanske ta min så jag får en ny Ja man klagar inte ;) Men vete tusan om jag vill ha en ny ??
Ja vi ser ju.
 
Sen har vi i kväll varit på middag hos Maria och Johan jag åkte hem vid sju tiden då snuttan var trött !
Jag har precis kastat hon i säng och hon har sovit i 10 minuter så nu ska jag slå igång Sex and the city och trycka lite glass !
Utslagen tjej <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0