Skinny

HAHAH DÖR Maj 2011
Detta är ett år och en vecka senare, iförsig tre månader efter fl och ja ännu var jag " stor " vägde typ 67kg
 
Har ingen bra bild hur jag ser ut nu men från denna är det ca 10kg minus :D Fast nu ser jag då normal viktig ut haha alltså hur smal jag var och ja där var jag inte som smalast under slutet av 2010 början på 2011 kanske dags att börja träna lite nu när jag har slutat att amma ska ju visa mig i bikini om en månad och har 6kg kvar tills jag väger 52kg som jag gjorde när vi började försöka skaffa knoddas men vägde 54kg när jag pissade plus på stickan ( alltså på första bilden ) ;)
 
Ja men några kilo kvar tills dess ! ;) Men jag nådde iallafall mitt mål på 60kg som jag hade där i somras skrev nog aldrig det mitt i allt från i maj så rasade jag ned till 60kg och ja dom senaste månaderna har jag legat stadigt på 58kg vilket jag har varit nöjd med men nu så kan det bli lite andra takter för jag har alltid under studietiden- tills jag blev gravid legat på 50-54kg fast till mina 170cm så är det lite lite men jag gillar som den vikten ; )
 
Nu ska jag vräka i mig chips och tröstäta för att jag inte är lika smal som förr i tiden !  haha bra kombo
PUSS !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0