The Twilight Saga

Damn en dag kvar nu åh jag längtar så sjuk mycket !
 
Jag kommer ihåg då jag och Maria gick och såg på Ecelips och Maria var gravid och vi sa att ja detta kommer vi gå och se om 10år varje år ska vi få se om Bella och Edwards kärlek ta med alla våra femton ungar och be dom hålla tyst för mamma ska se Twilight ! ÅH att det inte kunde stämma in och att filmerna skulle fortsätta för alltid !! Åh dom är så bra :)
 
I morgon ska vi gå tillsammnans och se den sista filmen ( som alltid från new moon och tills nu ) jag längtar att få trycka i mig popcorn och glo på mina kärlekar ! ;) Peppar peppar att inget händer så jag inte kan gå..
 
Iallafall himla kul när jag tänker efter på den tiden då jag jobbade på Team sportia och Nina sa åt mig att du har väl sätt Twilight den har kommit på dvd nu åh den är så bra handlar om vampyer, jag sa typ att nää jag gillar inte vampyrer så det är då ingenting för mig.. Så fyra månader efter vårat samtal så lånade jag denna film av Maria och såg den inte en utan två gånger på en kväll och kvällen efter ja jag blev såld direkt !! Så efter den har jag sett alla flera flera flera gånger om ja och läst böckerna med så klart himla bra alltså ! :)
 
Tänk så fel man kunde ha om en film egentligen länk till mitt inlägg då jag hade sett  filmen ;)
 
Nå men ska bli kul i morgon med Elin Maria och Madde kommer dock sakna bästa Carro men ja hon kommer ju hem snart då får vi ta film kväll tillsammans <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0