Tisdag

Vi började morgonen med sovmorgon till halv tio sen steg vi upp och fixade oss för att åkta till frissan vid elva tiden.
Maria kom med för att ta hand om Bella medans jag klippte mig.
Bella blev en trött tjej så hon somnade i Marias famn lite mys tyckte Maria att det var :)
 
Efter frissan så åkte vi hem och Bella tog en till nap och sen dressade vi på oss och åkte till Risön för att hälsa på hos mamma och Kurt..
I risön bjöd dom på go middag och Mamma försökte massera ut min onda rygg hon lyckades riktigt bra men som vi sa det är väl tre hela dygn man behöver massera för att jag ska bli bra.
 
Innan vi åkte hem gav jag B gröt dock var den blaskig ( hade för lite pulver ) så jag gav hon en ny portion hemma hm ja det skulle jag inte ha gjort vilken fet spya hon drog efter att hon hade ätit ca en dl så bara att gå och ta ett bad ( kl 20.20 ) när gumman annars brukar gå och lägga sig så hon var inte i säng förens kl 20.45 men nu sussar hon på som bara den, ska också krypa ned i sängen och kika på 90210 och Gossip girl.
 
Ny badad och trött tjej
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0