aw med Tallink Silja

Igår satt jag och kollade instagram och fick se att det vankades aw med jobbet så efter en snabb fundering kom jag på att det ska jag ju fara på !
Så vi körde på dom vanliga kvälls rutinerna Bella fick gröt och sen tisse och sen somnade hon och jag klädde på mig och for ( jag hade redan sminkat mig färdigt så det vara bara kläderna som fattades )
 
Så från 20.00 till 01.30 var jag borta !! LÄNGE ;)
Iallafall hade jag super skoj på staben med alla kollegor och vi surrade på och jyrade i massor jag var nykter eftersom att jag ännu ammar men hade ändå jätte kul ! Skönt att kunna vara borta och veta att Bella sover så jag missade inte speciellt mycket med henne : )
 
Vi fick även gratis inträde på STORA fast det var 27års åldersgräns så var vi välkomna jag funderade på att fara men eftersom att vi inte tog oss i väg från staben förens efter klockan ett så kände jag att det är lika att fara hem och sova eftersom att snutt skulle vakna om ca fyra timmar och vilja äta ! :)
 
Haha kände mig svin bakis i morse så jag tog sovmorgon och sedan serverade älsklingen tomtegröt mums !
Synd att jag är i Thai när julfesten vankas.. Men ja nä det kommer inga fler gånger så detta var nog sista festen för min del med gänget usch så tråkigt jag gillar alla på det bygget så mycket så kommer vara svin tråkigt när dörrarna stängs för alltid  : / Ja fast det är ännu ett tag kvar :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carro

säger det igen, fyfan vilken fräsch mamma du är! du ser så himla fräsch ut! som tagen ur en modekatalog ;)

Svar: Haha nog är du jyr ! :D
Anne-Lie Wall

2012-10-29 @ 00:02:14
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0