Helgen som gick

 
Förra veckan var jag sjuk snorig hostig och allmänt hängig.
På Torsdag bad jag mamma komma och vara lite med Bella så jag fick ta det lungt, och samtidigt skulle hon ge mig en behandling mot förkylningen.
 
Jag fick dricka the och äta piller ( haha såg ut som droger men det var mot förkylning ) och sedan stoppade hon permanenta akupunkturnålar i mitt högra öra ( 5 nålar mot dom problemen jag hade ) samt gjorde hon ansiktsmassage med en stark luktande salva och hör och häpnar inom tre timmar hade jag fått min röst tillbaka ( på morgonen kunde jag knappt prata ) och snoret hade slutat rinna och jag kände mig pigg och kry ! Ja vilken grej :)
Jag rekomenderar verkligen att prova hennes behandling om ni håller på att bli sjuk eller är lite förkyld eller ja om ni har ont någonstans super bra grejer ! :)
Ni kan nå hon på 070 36 00 317 Helenas lugna rum
 
Hon har precis utbildat sig till att kunna ge nada akupunktur ( i örat ) och har även års erfarenhet av massage, yoga, zonterapi , energimassage m.m och har bland dom bästa prisera här i kalix ! Ett litet tips bara ;)
 
Förra gången jag hade permanenta nålar ( när jag hade bihåleinflamation )
 
Men jag blev i alla fall överlycklig att slippa vara förkyld för jag mådde ju pyton.
Så på fredag blev det aw med jobbet och på Lördagen så fixade vi lite här hemma var och handlade solade och på kvällen åkte vi ut till Nyborg för att umgås med Emmelie Dennis och Hugo ja barnen var super trötta men det var kul ändå så det måste vi göra om ! : )
Bella på praktikt med tant Elin medans mamma och pappa handlade.
 
 
Igår bakade jag lite från morgonen sedan var Helena och Mats förbi på kaffe och sen på dagen åkte vi till Risön för att fira Kurt som fyllde år, Micke Kurt och Viktor åkte skrillor i viken ( TOK ) efter middagen åkte vi hem och hade söndagsmys.
 
 
Haha på tal om att ställa om klockorna tror ni vi missade det eller vad ??
På natten vaknade b och fick vatten vid tre tiden och nästa gång hon vaknade så var den just över två jag tänkte att jag är så sömning så jag såg fel och där vid fyra så fick jag hon inte att somna om utan då insåg jag att hon var hungrig så jag fuskade lite och ammade hon, sen vaknade hon halv åtta och både jag och Micke sa att det var för tidigt så jag låg med hon i sängen i en timme och försökte få hon att somna om men utan att lyckas så jag gav med mig och tänkte att då får hon väl vara lite tjurig under dagen då..
 
Men så fel jad hade efter att jag hade läst fb så insåg jag att klockorna var omställde så hon hade inte alls blivit hungrig en timme för tidigt eller vaknat en timme för tidigt haha !
Så mitt i allt var det inget problem alls :)
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

mamma är "bäst" ... :)

2012-10-29 @ 18:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0