Lära gå hjälm

Jag och Mickes mamma har sytt en lära gå hjälm skyddshjälm ja kalla det vad ni vill åt Bella.
Jag har då tänkt ha en sådan på henne för att skydda hennes lill skalle lite extra.
 
 
Någonting jag har funderat på att nästan alla barn har en sådan hjälm men jag tror aldrig att jag har sett någon lägga ut en bild på sitt barn med hjälmen på, jag tycker det är bra att det finns skyddsgrejer självklart lär sig barnen efter olyckor att si och så kan man inte göra men för att skydda dom lite extra tycker jag att det är helt okej att dra på dom en skumgummi hjälm eller dylik !
 
Helst av allt skulle jag vilja linda in Bella i en dunkudde men ja det går ju inte :)
 
Hjälmen var i alla fall lätt att sy och jag och Helena gjorde halva var super tack för hjälpen :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Majken.Brändström

Vill gärna ha sybeskrivning och måtten
Vänligen Majken

2014-04-05 @ 08:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0