måndag

 
Jaha pappa fri vecka igen även kallat måndag. Idag har vi tillbringat den största delen av dagen i sovrummet eftersom att jag har blivit förkyld IGEN seriöst immunförsvar från helvetet ? Ja i alla fall har vi legat och halv sovit av och till till efter kl tolv sen steg vi upp och busade, vid fem tiden blåste vi ut till Nyborg för att äta middag och smitta ned pappa Sofia och syrran hehe Vi åt godmiddag och surrade på syrran läste upp en bok för oss som hon i morgon skall läsa för dom andra på dagis ! SUPER duktig är hon inte ens fem år och läser intill ur en bok ( eller ja rättare sagt läser från minnet ) smart syrran <3 Vi har kommit hem för 40min sen och b sover redan för natten min stor tjej <3 Jag har precis gjort dom vanliga föräldrasysslorna plockat till i huset efter lill huliganerna ( B och Silver ) och ska nu borsta tänderna och sedan krypa ned bredvid Bella och se lite serier. Hoppas jag blir frisk snart det är så förbannat tråkigt att vara sjuk ! Förresten inte för att skryta men tand nummer sju kom igår ;) hejbara hur många tänder hon har gotrollet !:) Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0