Mat

 
idag har Bella ätit jätte duktigt alla måltider har det bara varit att skopa in maten :) Hoppas att det vänder nu vi ska försöka ge hon fem andra mål om dagen och amma resten.idag har jag ammat tre gånger villket är lite men ja hon har ju varit duktiga på att äta fast i för sig ammade jag hon 40min mellan middagen och nästa mål så därför blev det mindre. Under dagen menar jag från 12.00 -20.00 där emellan har hon ätit fyra gånger och ammat tre och sovit tre gånger :) Vi får se om hon äter bra i morgon också :) Sen på något tag har jag tänkte prova ge vatten under natten för att få hon att sluta snutta , jag prövade detta för någon dag sedan och hon somnade om dock vaknade hon tre gånger under en timme och jag var lite trött för att orka ge flaskan igen, måste göra det när Micke också är hemma och hjälper samt när man är beredd på att inte få sova för nog är det lättare att slänga från bröstet och hon får snutta och jag kan somna om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0