Natt amning dag tre

I natt körde vi tredje natten med vatten :
 
Bella fick gröt klockan halv nio och efter det garnbusade vi här hemma, Bella började vara trött redan vid halv nio ( fast hon hade bara varit vaken i en timme ) så vi gick in i sovrummet klockan kvart i nio och då ammade hon i tjugo minuter och sedan gick jag ut. Bella låg vaken i 10minuter innan hon somnade inget grin eller så klockan var 21.15.
 
Bella vaknade vid tio över elva och då fick hon inte vatten och det gick bra sedan vaknade hon igen vid halv tolv ( eftersom att vi la oss i sängen ) hon fick vatten tre gånger innan hon kunde somna om då var hon lite ledsen men det var ingen fara.
Sedan somnade hon om och vaknad vid två tiden samma här  var hon tvungen att få mera vatten för att kunna somna om.  Hon vaknade sedan klockan fyra och fick lite vatten och sen klockan 05.40 vaknade hon och då ammade jag henne.
 
I natt har det varit den " jobbigaste " natten men inte alls jobbigt jag tycker det går super lätt peppar peppar förhoppningsvis fortsätter det så här lätt.
 
 
I natt var mina bröst inte lika spända men då tryckte jag ut lite innan vi somnade men dom verkar ha börjat vänja sig med att vara utan att nattamma.
 
Igår såg vi på film med Danne medans gumman låg och sov hihi ja som jag skrev tidigare det är lite ovant men skönt :)
 
Våran duktiga tjej !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0