Nytt hotellrum

I helgen ändrade vi våran Thailandsresa vi bokade om vårat deluxrum till ett familjerum ( lägenhet ) rummet är mycket större har kokmöjligheter och micro. Eftersom att apollo har sänkt priserna på resorna så var detta rum billigare än vad det rummet vi nu hade ( rummet vi har bytt till är egentligen dyrare kostar ca 4000kr mera ) men nu när dom har börjat rea resorna så fick vi tillbaka pengar för att få ett bättre rum. Ja vi klagar inte :)
 
Åh det börjar närma sig avfärd just över två månader kvar, jag längtar !
Fast ja jag oroar mig ännu för tsunamin i nästan två månaders tid drömde jag mardrömmar om denna jävla våg och ja allt annat man måste oroa sig för när man för första gången ska resa med barn men gud det ska bli så skönt att komma till värmen och få shoppa massa skrot och äta gudomligt god mat ♥ LÄNGTAR !
 
Nu ska vi bara övertala Dennis så att Emmelie och Hugo och Dennis kommer med ;) hihi
Bilderna är googlade.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0