Söndag

 
Hoho tiden går så fort har ärligt ingen aning om vad som hat hänt i veckan men ja den gick förbi..
 
Just nu går alla mina tankar i barnrum för vi / jag har börjat att fundera på alla saker som behövs och hur vi ska inreda där.. Snutt börjar bli så pass stor så hon snart kan leka där inne åh ja det är rätt mycket som jag vill ha :)
Inspo bilder från google
 
 
Annars så har helgen sprungit förbi i fredags var vi i happis och lite shopping blev det innan vi åkte hem på kvällen kikade vi på film med danne.
På Ikea
 
Igår jyrade vi på här hemma jag och Helena sydde en lära gå hjälm åt Bella sedan bytte micke skor på bilen storstädning av huset och sen blev det middagsbjudning och filmkväll :)
Bellas nya lära gå hjälm
 
Idag händer det inte så mycket bus med Bella och så vi får väl se dagen är ung !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0