Instagram foton

Vilken bra sak blogg.se har fixat att man kan lägga in sina instagram foton, eftersom att jag annars alltid mms bloggade och den funktionen har varit nere i vad är det nästan fyra månader så bloggar jag inte lika mycket som jag alltid annars har gjort.. Men nu när man kan lägga in bilder från instagram så kan jag sitta via telefonen och blogga med bilder ( det blir så mycket roligare då )
För ja jag har verkligen inte tid att sitta vid datorn utan all tid går ju åt Bella så när hon sover brukar jag sätta mig och blogga eller när Micke är hemma så får dom ha egen tid och jag Anne-Lie tid ;)
Dock har vi varit så upptagna dom senaste veckorna så bloggandet har varit kasst även när Micke har varit hemma. Men ja nu ser ni ju en bättring :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0