Serie tips

 
Någon som har några bra tips på serier gärna tjejiga.
 
Jag har följt / följer :
The O.C
Sex and the City
One tree hill
Gossip girl
Cougar town
Lipstick djungel
Grey´s anantomy
Desperate housewives
Sons of anarchy
Private practice ( första säsongen kanske att jag börjar se den igen )
Heroes ( två säsonger )
 
Ja kanske någon mer serie är det jag har följt, solsidan är jag sugen på att se men den har jag och Micke tänkt se tillsammans så då kan jag ju inte se den när han är borta.. För när Bella somnar för natten brukar jag se tre-fem avsnitt av serier tills jag själv somnar så nu får jag nöta filmer i stället.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tant E

Hart of dixie är superbra, Rachel Bilson har ju huvudrollen :) Går på kanal 5 på tisdagar kl 20.00, bara kolla vad du tror :)

2012-09-17 @ 17:02:50
Postat av: Anonym

Hart of dixie!

2012-09-17 @ 19:09:23
Postat av: :) :)

Rookie blue & Hart of dixie

2012-09-18 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0