Sov rutin

Vid ca 6,5månader så ändrade Bella sitt sov mönster mitt i allt började hon somna för natten kl 21.00 ( tidigare vanligtvid vid 23.00 ) och detta utan att vi gjorde någonting och nu går det inte alls att få henne i säng senare ibland typ 2 gånger har hon vari vaken längre men då har hon alltid varit över trött.
Det är helt okej att gumman somnar vid nio dock vaknar hon ju vid nio på morgonen då ( ibland vid tio ) det är ju mindre kul eftersom att jag är något morgontrött men nu har jag börjat vänja mig att vakna tidigare, sen när man slutar vakna uppåt sex gånger per natt kan jag gladeligen stiga upp ännu tidigare, peppar peppar att det inte händer haha men nu passar nio tio tiden oss bra :)
 
Men om man går från sov rummet när hon har somnat så vaknar hon nästan direkt så att somna vid nio gör att även mamma får lägga sig och se serier vid nio tiden ;) Men jag klagar inte hinner ju mata igenom en massa avsnitt då :)
 
Bella sover ännu varannan timme ca 40 minuter under dagtid.
 

Redo för sängen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0