Axlar & Mage

Igår drog jag och Danne på gymmet jag körde axlar och Mage och nästa magpass kan jag öka rejält härligt ! Vilken skillnad från första gången jag var på gymmet och körde på ca 20kg i magpressen och nu var 36kg en enkel match så nästa gång blir det att lägga på två jack till ned så kul !

Även axlarna har jag blivit mycket starkare i KUUL jag stylar för micke hela tiden att jag har fetare axlar en honom haha ; )
Älskar resultat av träningen fast jag fick vila förra veckan då jag var sjuk men tänkte ta mig iväg i morgon bitt och köra hm favvo bröst biceps fast egentligen borde jag pina ryggen mer en bröstet fast bröst är så kul :) Ja imorgon när jag kommer in på gymmet så lär jag känna vad jag är sugen på ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0