Fredag

På morgonen blev det en snabbis på stan och sen träning. efter duschen så började vi förbereda dagens middag potatisgratäng gillad kyckling och sallad super gott :)Medans pappa fixade grillen blev det Bus ute så härligt med fint väder :)Sen kom Emmelie och Dennis på middag Hugo var hos farmor ;( saknar min pojke. <3Efter middagen åkte jag och Emmelie på stan och köpte godis 2.5kg gott ! och sen kollade vi in kids and teens där Bella fick en till Kalle ( hennes gosse djur som hon alltid har när hon sover så nu har hon två plus en bebis ) Vid sju for dom hem och vi har ätit godis och sen har jag målat vår andra stol som vi ska ha i hallen så i morgon ska jag måla dynan igen så är den klar att ha i hallen :):)Får se vad en Kul vi hittar på i morgon jag vill lite halft på fyndmarknaden i Luleå men tror inte det blir ;) ja vi får se !nu greys sen sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0