Grattis brorsan

Bella trycker ut Micke i sängen ligga nära pappa är bäst <3
 
 
Igår var vi på middag hos Mickes mamma och sen åkte vi till Nyborg och hälsade på kusin Emma och lekte lite kusinerna hade likadana jamasar så sött !
Idag har vi varit till Happis först var vi in på Ikea och köpte några grejer till köket och sen var vi till Brosan och Jenny och firade att brorsan blir hela ett år äldre gamling ! Vi kikade in deras nya lya som var super fin och ja svin svår att hitta till ;) haha
 
Sen gasade vi hem och åt lite middag efter middagen får jag och min svingers Emmelie och solade och när vi kom hem till oss så var Maria och Johan och Emma på besök på då Hugo och Dennis så klart vi fikade bulla ( knytkalas ) och drack lite kaffe. Bella har sovit sen en timme tillbaka och jag har laddat upp lite bilder på FB och nu blir det film och det vanliga flottet !
 
Kan inte fatta att det är fredag idag men ja det är det, i morgon blir det middag med Morinarna vete tusan vad vi ska äta men det löser sig säkert ! Förra veckan åt vi med varandra varje dag från sönda till söndag och denna vecka är det väl en gång känns konstigt att inte äta ihop haha ( våran lilla familj ) men ja i morgon blir det.
 
På söndag ska jag och Emmelie på kalas hos tindra och sen ska vi väl hitta på något roligt !
Nå nu film tack och godnatt ! :)
Idag invigde jag min nya jacka från costume.se så fin !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0