Resultat efter två månader

 
Så där knåpade ihop några bilder igår på morgonen så jag kan ha lite resultat bilder detta är efter två månader sedan jag började träna igen.
 
 
Detta är efter  21 pass på gymmet
Ben 7 pass
Mage / Axlar 6 pass ( 4 axlar )
Bröst / Biceps 6 pass
Rygg  / Triceps 4 pass
 
( Vissa gånger har jag kört ben mage axlar därför blir antalet ojämt men det är hur många gånger jag har kört vardera muskelgrupp sedan är det totalt 21 gånger jag har stämplat in på Nova oftast kör jag Ben ensam och dessa andra ihop Bröst och Rygg kör jag alltid med Biceps och Triceps.
 
Till bilderna :)
 
Efter
Ryggen var inte så lätt att fota så fick ingen riktigt bra bild :)
Men kul att se att det går framåt ! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessah

Jäklars va duktig du är! :) Snyggt!
Jag har lite ångest över att jag redan gått upp tio kilo redan! Hur stor kommer jag inte bli i slutändan haha...gick ju upp 30 med gossarna så ojoj :D

Ja men klart, det tycker jag också, alltså att du jag och mia ska ses nått :)
Fåt ta och styra upp en träff snart!

2013-04-03 @ 19:40:30
URL: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0