Trött !

fy jag fick Bella förkylning i lördags är så less på att vara täpt i näsan halsont ( vilket gick över igår ) men näsan är super täpt och orken just nu ligger på noll ! så denna vecka lär det inte bli någon träning alls : ( Men kanske jag blir frisk i natt ;)Det jag inte fattar är hur gumman har klarat av detta jag har sluppit febern men annars känt mig dålig och hon har kämpat på i en vecka ( mat vägran i fyra dagar ) och ja hon är ännu täpt när snorig ja vilken stark tjej ! svag mamma ligger pall direkt !nå väl idag har vi tryckt god middag i Nyborg ( köttsoppa ) igår lika så men då blev det korvstroganof i morgon vete tusan om vi äter här ? ja för vi har fått en vana att äta ihop med Morinarna så hittills sen i söndags har vi middagsdejta ! och till helgen är det planerat oxfile Mums !nä nu ska jag dö i soffan med handen i chips påsen ( som varje kväll då ) natti ! man kan undra varför det inte går att vända bilderna på blogg appen men ja det tog ju endast två år för den att komma så man ska väl inte klaga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0