Valborg

Dagens valborg firande har skett här på Kärleksstigen vi har haft Maria och Johan och Emma på middag grillad ytterfile och potatis med morötter majs och sallad till efterrätt blev det butterkaka och kaffe :)Bella har ätit själv idag och det har gått bra hon ratade burkmaten till lunchen så jag fick snabb laga något och då åt hon haha !Annars har b blivit förkyld IGEN suck snorig och nu mot kvällen hostig som bara den. Usch att hon aldrig får vara frisk. :( Hoppas det går över fort.Även vägrade hon natt vällingen så antar att hon börjar få ont i halsen som sist. I morgon skulle vi till Luleå en sväng men jag stannar hemma med vår Sjukis så får Micke fara jag tänkte även försöka hinna iväg på loppisen men får se om jag hinner eller inte.På lördag tänkte vi gå ut på bowlingen det ska bli riktigt kul hoppas b håller sig frisk :) Nå ska glo film nu :)Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0