Veckans

I onsdags var vi till Madde och Tindra och hälsade på det var jag Emmelie Bella Frida och Greta vi fikade och pratade på.sen kolla vi in lite affären och gick hem.Vid fem tiden åkte vi till Nyborg och tryckte i oss köttsoppa som fia hade lagat åt oss " barn " :) super gott !Igår tapetserade vi klart i köket sen kom Emmelie och Dennis och Hugo på middag även Maria Johan och Emma var förbi ! Trevligt :) vi fikade och sen blev det lite målning och en tidig kväll :)Idag har vi inte gjort så mycket varit en snabbis på stan med Emmelie och letat kläder till morgondagens fest och sen har vi ätit oxfile till middag och ja fikat ;) Sen har jag stor städat toaletterna och Micke har målat.jag har precis landat i soffan så nu blir det flott och film i morgon ska vi lista i köket och på kvällen ska jag och Emmelie på lite party ;) får väl gå genom garderoben tio gånger fast jag redan har bestämt vad jag ska ha på mig ! förövrigt är vi feta jag har bakat bullar i veckan runt 60st plus morotskaka ( i tisdags ) och det är 11kakor kvar och 21bullar herre gud vad vi fikar ! Haha får se om jag far och tränar i morgon är ännu lite snorig så har inte viljat orkat fara då jag ärlite sjuk fast känns bättre nu så ett litet pass skulle sitta fint ;) hård träning till veckan igen ! ;) Nu film Puss ! färgade förresten utväxten igår så jag slipper ha en blöja på skallen i morgon ;) haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0