I veckan

Vi har rullat på hela veckan så har inte haft tid att blogga :)

Vi har hängt med Elin haft Emmelie med familj på fika varit på stan och shoppat med Maria pappa micke har byggt oss en bro på kvällarna sen har vi haft mormor och Kurt på besök lekt ute och inne fixat allt inför resan nu ska allt bara ner i väskorna blivit påbackad av en smitare!!! jag har tränat köpt gymkort och en massa annat :)

Idag har vi vaknat runt nio sen kom Micke och Björn på lunch och mamma kom förbi Micke och brorsan fixade det sista på bron bara att måla ett varv och sen måla nästa år resten :)

Sen gick jag och mamma och mormor till stan Bella sov sen lekte vi med Elin på jobbet och sen kollade vi in lite affärer åt lunch på Sibylla och gick hem nästan tre timmar fick vi i hop riktigt kul :)

Väl hemma blev det middag med Emmelie Dennis och Hugo även Björn och Jenny var här en sväng :) bus med barnen kaffe och ladd inför resan ;)
Kvälls träning stod på tanken men Jenny och Björn kom förbi och ja allt blev så sent så jag lade ner tanken så i stället har jag och Micke planerat dagis och flottat tittat på tv! Gud tänk att gumman snart börjar på dagis Panik! <3

I morgon har vi några ärenden att fixa och packa ner allt i väskorna ska vi roa oss med :)


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0