Onsdag det senaste

Dom senaste dagarna har vi jyrat på varit med moster meya här på måndag och igår blev det middag hemma hos pappa trevligt :) På kvällen fixade jag bildernas från resan så nu är det bara att ladda upp dom ;) hehe sen blev det lite mys :)

Idag har vi vaknat runt åtta tiden sen bus och lunch med Micke brorsan och danne som kom förbi, sen tog Bella sin vanlig innan lunchen nap och sen har vi fixat här hemma Micke har klippt gräset jag har möblerat om lite i Bellas rum inväntar inspiration så jag kan börja göra om på riktigt och sen har farmor Helena varit förbi vi la precis Bella när hon kom så direkt ropade hon mormor ( farmor har hon inte lär sig ännu när man säger farmor tittar hon och skrattar och säger mormor) haha bus! så hon fick komma och busa lite innan hon däckad :)

I väntan på att kvällens film skulle komma ner kikade vi på idol och ja Micke orkade se en kvart sen la han sig så jag tänkte se två avsnitt av Greys och sen lägga mig :)
Imorgon står bus med mamma /mormor bvc besök och lek med Madde på schemat :)

tyvärr så förde jag över bilderna från telefonen igår så dom raderades automatisk så har endast bilder från idag ;)





vilket svall <3

ny målade naglar på gumman Maria hon var inte lika stilla som med dig men jag lyckades ganska bra ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0