Helgen

I lördags blev det present byte med kusin Emma vi väntade med att öppna dom idag sen ute mat bus och surr lite häng med Danne och Erika vid lunch och ja nått sånt jag kommer inte riktigt ihåg ;)

i söndags var det bus från morgonen Micke jobbade sen träning för mig och när jag kom hem var Emmelie med familj här för att öppna och byta julklappar kaffe bus och surr sen grillat till middag med Danne och Erika och efter det åkte Bella till Helena för att sova över och vi hade party gick ut på hotellet köa i 30min vilket var helt okej kom hem vid tre snåret :) jag hade mycket kul och formen var riktigt bra igår fast jag drog i mig mycket mera än vad jag brukar göra :)

igår var det lugn sovmorgon lite innan julen fix ute mat med Helena och Mats och sen bus med Bella sen film mys på kvällen för oss :)

trevlig helg har det varit :)



















Bella tjuv öppna lite klappar igår kväll med Micke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0