lördag & söndag

i lördags blev det lite shopping i lilla Kalix en kofta till begravningen nu på fredag inhandlades och ja mat! sen hem fixa och trixa busa börja tillaga middagen som vi åt med Maria Johan och Emma samt farmor Helena :) jag stod för grillningen ;) hihi sen lite efterrät barnen myste på och tog lite lördags godis och såg Karlsson :) Sen när Bella somnade åkte jag och tränade och sen avrundade vi kvällen med film och sex i vanlig ordning ;) haha!

i går började jag morgonen med sovmorgon :) skönt frukost ut och åka pulka jag vickade även ut Bella ur pulkan igen så snart törs hon inte åka pulka med mig! åkte och träffade min Elin <3 kom hem kastade i mig en smörgås och åkte med carre och Carro till Petronella för tjejmys / kalas! super underbart kul var det :) jag kan inte förstå hur nära vänner vi alla kunde bli <3 och fast man inte träffas så ofta är ingenting förändrat <3

Sen middag bus en sväng när i solariumet kaffe hos Helena och avslutningsvis film :)
















lätt att fånga på bild nja ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0