Luciatåg

Idag på dagis har Bella haft Lucia mellan jag lämnade hon fram till två har jag hunnit med att träna färga håret dammsuga och skurat och slagit in julklapparna vi köpte i helgen :) flitig mamma!

vi hade med oss på dagis Elin jag Micke Björn min mamma och pappa samt syrran :) Lilla familjen ;-) mormor och Jenny skulle också komma men dom fick förhinder :) dom var så så duktiga och sjöng och var så söta <3 Bella var inte sugen på kläder eller nått så hennes vovve fick lite glitter ;) en liten dans gjorde hon annars var hon tyst! åh så mysigt det var! jag har massa bilder på kameran som jag får visa senare!!

efter Lucia åkte vi hem gjorde middag tittade på Pippi och henka har precis varit förbi Bella badar nu sen ska hon i säng hon är trött av alla aktiviteter idag :) det blir nog en tidigt kväll för mig med jag har sovit så lite i natt :/












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0