Tisdagen

Dagis vid nio en sur fru var jag idag haha mitt morgon humör alltså! men efter gymmet blev det bra förlåt hjärtat! jag skyller på mensen!

sen hem duscha skriva klart julkorten som ska lämnas i morgon :) efter det körde jag till basement och jyrade med Sanna och Emmelie! när Emmelie var fin i håret kom vi på att Emmelie skulle klippa min lugg det slutade med att efter 1.20h så hade hon klippt igenom hela mitt hår! riktigt bra blev det ;) jag själv kanske sabbade lite i luggen haha sen lockade hon och fixade :)
super bra för att aldrig ha klippt! lite fick vi allt skratta åt allt :) Sanna har nog fixat sig en lärling ;)

sen hämta hem Bella äta middag och gasat ut till Emmelie Dennis och Hugo för eftermiddags kaffe och surr :)

nu lite twilight samtidigt som jag bränner ut 128filmer eller ja fyra åt gången !
puss!







jag tar och fixar en efter bild då håret är rakt! nästa gång ska Sanna få färga och ja Emmelie får klippa håret kortare typ page:) men det blir väl på en månad.. om jag orkar vänta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0