Vila i frid

Min farfar gick bort förra helgen och fast jag inte kände han väl så var det ändå en sorg :/ jag är super glad att jag hann träffa han i mitt vuxna liv och samtidigt lite ledsen att han hann bli flyttat när vi var till Sunderbyn för att träffa honom.

cancer suger som många säger jag har en mor som har haft cancer många i släkten med bröst cancer hjärtproblem och allt vad det heter samt en dotter som just efter sin ett års dag fick godartade polyper i tjocktarmen samt att farfar gick bort i skelett cancer, fy sånt suger! men självklart ska man vara glad för all tid man har här i världen och ta hand om varandra extra mycket!

den 20onde vankas det begravning en eller annan tår lär väl gå åt denna dagen och jag som aldrig gråter för känslors skull!





söt farfar!

Kommentarer
Postat av: Bea

HATAR cancer.

2013-12-05 @ 10:04:18
URL: http://beatricejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0