Älskade äckel hår

Mitt hår mår ju så bra eller så inte, en klippning behövs verkligen !
Så fort jag har tvättat håret och det har torkat blir det bara en risbuske typ så i stället för att klippa kan jag ju raka bort allt ;) HAHA
Och sen är ju min dotter så himla söt och rycker mig i håret och mitt hår går av för minsta lilla grej som ni ser tussarna runt skallen mycket fint särskillt när det sticker upp hela tiden !
Måste försöka få mig en tid i veckan hos frissan sedan måste jag sola har inte varit sen vi var i Thailand så nu ser jag ut som ett lik !
Och när jag ändå gnäller så flottade jag en del choklad förra veckan ( fick min första menst sen mars 2011 ) så jag har finnar över allt !! Helt galet hur lätt jag får finnar av choklad så nu ska jag sluta upp med choklad för jag kan inte se ut som ett pubertet monster !
 
Nå nu har jag gnällt färdigt tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0