Blått blått över allt jävla klänning

Alltså nu har jag gått igenom huset och jag har fan fläckat ned över allt typ varje dörrlist är blå och lysknappar bordet golvet ja fan överallt ! OCH skiten går inte bort tar man aceton så försvinner ju ytan på allt det målade så jag måste först prova med något starkt jävla rengöringsmedel SATANS skit klänning..
Först och främst så fattar jag inte hur klänningen kan torrfälla ? hallo spetsklänning med svart innertyg plus att den är nästan två år den har bara hängt i garderoben för att jag har varit prego och inte kunnat ha den men ja på tvätt lappen står det ingenting om torrfällning så jag ska då klaga till NELLY..
 
Något less får hoppas att skiten försvinner men jag förundras även över att jag har varit precis överallt i vårat hus och tagit haha !
 
Några bilder det syns mer irl
Ja det är mörkare en på bilderna men ni ser ju !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0