Helgen

Igår gjorde vi inte mycket jag började dagen med ett morgon lunchpass på nova och efter det gasade jag hem där Dennis och Emmelie och Hugo nästan väntade jag hann just duscha innan dom kom förbi, vi surrade renoveringar och "pojk" saker och tittade på lite resor :)
Efter att dom for fixade vi oss lite och gasade till gg där middag hos Elin och Fredrik stog på schemat god mat och efterrätt och en liten öl vid åtta kastade Bella in handduken så vi åkte hem :)
Hemma blev det film i vanligordning..
 
Idag har jag och Micke varit till Luleå mamma var hemma med Bella eftersom att vi endast skulle en snabbsväng så hade hon roligare hemma med mormor, lite snabbshopping blev det och sen kom vi hem för att göra ett gäng med vårrullar. Elin och Fredrik kom förbi och käkade några rullar och har precis åkt så nu står Micke i köket och river ned halva det och jag laddar upp för ett gympass :)
I morse var även bästa carro hit på frukost dejt och med en present åt Bella hon fick en jätte rolig hopphäst inte alls olikt carro ;) hihi <3
 
Måste lägga in bilderna från förra helgen snart hm när jag sitter vid andra datorn så kanske i morgon :)
Puss !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0