Irriternade

Underbart att solen börjar komma fram mindre underbart att vi har fem feta fönster i vardagsrummet som är helt flottiga och äckliga som skulle behöva sig en rejäl omgång ut och invändigt med fönsterputs dock orkar jag inte putsa i kylan så väntar på att Micke ska bli less och göra det ;) hihi
Sedan är det hemskt att se allt damm över hela huset usch dammtorkade förra veckan och det är redan smock och ja dammsugaren har inte åkr runt i huset på år och dar så det är verkligen hög tid att ta tag i det men ja inte idag för när Micke kommer hem blir det att direkt åkta till Nova och köra ett benpass och sen ska vi nog börja riva i köket ! :)
Ska bli så kul att få ett nytt och fint kök :)
 
Annars idag har Jenny varit på besök och Emmelie och fia kom en snabbis förbi och spanade in allt damm ;)
Imorgon blir det middag i nyborg hemma hos Emmelie och sen antar jag att vi ska pilla lite och planera köket idag har vi klurat uti bänkskivan men kom till ett beslut ganska fort så nu är det kakel tapet och golv kvar och jag vill ha mosaik i köket men Micke vägrar eftersom att jag sprutar grädda mm över allt när jag vispar så han vill inte stå och rengöra det i flera timmar ;D HEHE jag vet inte alls vad han pratar om ? Igår när jag gjorde grädden till semlorna så var hela jag vit prickig ? Förstår inte att det alltid händer...
 
Nåja ska skriva ut mitt semel recept super enkelt och svingott ! : )
Och nu medans b sover ska jag fortsätta att läsa på sista delen om Mr and Mrs Grey ; )
Hehe förlåt*
PUSS !
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi promenerade förbi kärleksmumsvägen (visst är det där ni bor?) häromdagen och tänkte att vi kan ju kolla hur ert hus ser ut när vi lika är i krokarna, men vi hittade inte det haha. På tal om ingenting, alltså ;)

2013-02-13 @ 10:47:29
URL: http://jennize.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0