Torsdag

Igår bakade jag butterkakor riktigt goda blev dom fick ihop 4 småa och en stor och fryste ned tre stycken och vi tryckte i oss resten.

Emmelie Dennis och Hugo kom på middag hos oss jag gjorde allting de du Elin !! Vi grillade kyckling åt potatis och morötter i ugn sallad och självklart pressade vi en butterkaka riktigt smarrigt hugo gillade verkligen kakan ;) Ska lägga ut recept någon dag..

Sen blev det inte mycket mer den dagen..

Vi håller på för fullt i köket så hinner inte riktigt uppdatera så mycket men ja det går framåt alla skåpen är borta nu och i morgon ska Micke och brorsan börja kasta in nedre skåpen sen ska Micke och Dennis Ela lite hihi.

Idag vaknade jag av att vi fick våra ikea grejer innan åtta på morgonen fy vad tidigt, sedan började jag och Emmelie messa om en Ikea sväng men jag och Bella tog en taktik vila i 1.5h haha trodde B skulle sova max 30min men hon drog på så det blev lite stress men till Happis for vi en super duper snabb sväng på Ikea vi fick oss några små grejer och Emmelie fick sin byrå helt utan problem gick den in i bilen och vi var i byn vid 13.30 där vi smet in till Monica matade Bella och sedan kikade vi in loppisen, sen åkte vi hem där Micke hade rivit ut hela köket så nu på kvällen har Micke och Kurt fixat vattnet :)

Ikväll ska jag läsa ut böckerna om Grey har endast 70sidor kvar och vad ska jag göra efter det ?? Herre får börja läsa om dom och längta efter filmen ;)

Nu blir det lite serier och sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Elin

att du är duktig snärtan! :)

2013-02-28 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0